sâmbătă, 6 august 2011

Vina mEaH :((

Vina mea.... stiu ca am gresit :((  si asta m`a ajutat sa prind curaj...
De azi sunt alta.... promit... serile care plangeam imi sunt de ajuns
Si care nu puteam sa dorm :((
Am ajuns sa imi mint prietenii
Sa le spun ca snt bne, nestiind ca sufletul meu plange
Si inima bate taree :((
Oricum mi`am dat seama de greselile facute
Unele le regret... altele nu
Mereu dupa ploaie vine soare
Dupa rau vine si bnee
Sa stii ca... doar Dumnezeu stie
Cat tin io la tne si cat te iubesc
Am ajuns sa stau inchisa in casa
Numai sa nu te mai vad pe tne
Ca poate cu timpu` te voi uita
Da` nu chiar asa de repede :((
Mereu ma rog la Dumnezeu
Sa am si io o viatza normala
Fara sa sufar , fara sa plang
Dar amintirile ma apasa :((
Si nu asa putea sa uit niciodata
Ce a fost intre noi
Si ce mult ne`am iubit
CANDVA :((


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu