vineri, 12 august 2011

Te AdOoR >:d< :X

                                                     Sunt cea mai fericita :X:X:X
                                                                                   Si il iubesccc pe elll >:D<
                                                                                               Pe BaiaTu` meuH >:D<  ♥





Pentru ca il iubesc mai mult ca pe viata mea :X


Sa`ti spun TE IUBESC  nu cred ca este de ajuns...Ar trebui sa`ti si demonstrez :X
Stii ca am vrut mereu ca totu` sa fie bne si in sfarsit a fost cum ne`am dorit :X
Stii ca esti totu` pentru mne :( si cred ca si eu totu` pentru tne... Mereu stau si ma gandesc de ce lumea este asa :( si parintii la fell :-<
Vreau sa spun ca langa tne am invatat sa iubesc...am invatat ce este aia IUBIRE :X
Si vreau sa iti multumesc ca esti mereu langa mne si ma accepti asa cum sunt :X
Eu alt baiat ca tne numai gasesc :(( uh esti altfel ... esti diferit :X
Sa stii ca orice ai face si oriunde ai fii...sa tii minte ca mai e cineva pe Pamantul asta care tine la tne si care te iubeste enorm de mult...
As vrea sa sii ca de cate ori ma gandesc si imi e dor de tine strang ceva drag mie        in brate :X 
Aceste doua cuvinte ' TE IUBESC ' sunt 
atat de mici incat dezaluie atat de multe
cum ar fii ca eu sunt singura care te 
iubeste cel mai mult:X.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu