vineri, 5 august 2011

Pentru Toate Feteleee :X

 - Sincer nu pot spune
Ca nu imi e dor [ :(( ]
Cand o aud pe mama cum striga :
''Ce`ti face baiatu` cu care
Vorbeai pana si`n somn'' ?? :((

-Cum ne poti iubi asa ??
Si pe mne si pe ea ??
Daca zici ca ma`ntelegi...
Trebuie una sa alegi :((

-Nu vreau sa dau nume
Nu`mi zambi ca nu`mi arde de glume
Spune`mi pentru cne??
De ce te`ai schimbat ??
Pentru o tarfa tii capu plecat ??

-Ma uit la el 
Si nu-mi mai pasa
Poate ar fi fost altfel
Daca ar fi stiut sa iubeasca ;)

-Imi place vrajeala ta
Dar sa nu`ntelegi gresit
Dca ti`am zambit 
Nu`nseamna ca m`ai prostit ;)

-Mereu vei cauta la o alta ''EA''
Ceea ce adorai la mne candva ! 

-Inca te uiti la poze
De mult facute
Si realizezi ca sunt
Doar amintiri pierdute ! :(

-Ce te uiti ma asa ??
OBISNUIESTE`TE !!
De acm numai snt a ta :X

-Timpu` trece repede
Nu il poti opri
Chiar daca vrei sa uiti
Iti vei aminti ;)

-Poate nu`ti par fata cuminte
Sau poate ca da :X
Insa aparentele insala
Inainte de a ma 'eticheta'
Gandeste`te bnee !
Sa nu faci vreo greseala :)

-Zi de zi ea arata zambetul ei minunat
Dar in sufletul ei iubeste un singur baiat :X

-Ce fac eu stiu ca nu`i bne
Dar nu pot sta fara tne :((

-Asculta-ti inima si iti va spune
'Iubeste`o pana mori
Fta ca ea nu gasesti de doua ori
Nu o lasa sa plece!
Stii ca e singura care te intelege
Fa`o sa uite ca ai fost rece ;)

-TU  sa taci cand vorbesc eu
Nu`mi place sa minti cnd mint si eo
Nu`mi place sa imi spui PA
Asta e replica mea :X

-GATA ! spun stop 
De azi sunt alta !
Zambesc si gata !

-Vreau sa nu te bag in seama
Sa te ignor
Dar nu pot
E ca si cum i`as spune inimii:
Numai bate... STOP ! 

-As vrea peste 2`3 ani 
Sa`mi apari in cale
Si sa`mi spui:
Aveai dreptate
Cu vorbele alea ale tale :X

-Sunt asa cum sunt
Cum nimeni n`ar vrea sa fie
Sunt eu si atat !
Cu nimic mai deosebita
Dar diferita :X

-Nu ma crezi in stare??
Nu`i nici`o problema
Nu ma cred nici eu
Dar fereste`te de ziua
In care o sa prind tupeu :X

-Iubeste`o nu`mi pasa
Pastreaz`o de tot
Iar pe mne cnd ma vezi
Sa te lingi pe bot :X

-Si imi pare rau
Pentru tot ce s`a intamplat stii bne
Dar cel mai mult in pare rau
Ca am pus suflet pe tne !!!

-SUFLET de copil
LACRIMI de adult
Si esenta tare
Asta e FETITZA care
Te`a ridicat in picioare :X

-In ambitia mea vb cu ea
Dar stai asa ca nu`i asa
Jura`te pe mama ta 
Ka numai ai drag de mne
Si ca stai cu ea doar din iubire
Nici nu stii ce sa mai ziki
Ca sa ma oftici :X

-Stiiiu.Am sambure de drac
Spun tot ce`mi trece prin cap 
Chiar daca ai vrea uh sa tac :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu