marți, 9 august 2011

Te iuBesccc >:D< :X


      8 litere ,
    2 cuvinte , 
      un singur inteles


   TE IUBESC :(( 


In viatza am invatat ca fericirea se plateste.Pierduta in amintiri vezi cum tot se prabuseste. Am sentimente tatuate pe inima. Si numele tau e scrie pe fiecare lacrima :((

Ce mi`ai facut sa TE IUBESC asa ?? Iubesc chiar si ochii tai cand ma privesc cu atata dragoste :X ...Iubesc pana si buzele tale care ma saruta cu atat pasiune :*...Dar mai presus de toate....TE IUBESC PE TNE :X :(( Totul a inceput asa de simpluu... Eram ca doi copii :X A fost de ajuns o simpla privire...Un simplu cuvant ...Urmate de o iubire imensa :X Insa nimeni nu credea in noi ... In ceea ce peste putin timp avea sa fie o dragoste adevarata :X Dar impreuna am trecut peste toate. Caci a noastra iubire le depasea pe toate.Si pentru asta as vrea saa... Iti multumesc ca esti mereu alaturi de mne  TE IUBESC  :X Pentru ca uh... m`ai fct sa inteleg ce inseamna sa iubesti cu adevarat ! :X Si mi`ai demonstrat caa...Iubirea invinge orice. Caci dragostea pt care ai luptat o viata o poti perde in doar cateva clipe :( .In final as vrea inca o data sa iti multumesc si sa iti ofer toata dragostea ce o simt pentru tine :X Si sper sa ramanem pentru totdeauna asa: IMPREUNA :((. Daca pleci, si viata mea va pleca cu tne, dar singurul lucru pe care il stiu  e ca uh vei fi singura mea iubire :X Daca pleci, timpul meu se va opri pentru totdeauna  si doar chipul tau ma va face sa traiesc , pentru ca nu`l voi uita niciodata :X As vrea sa tip ! dar numai are rost...As vrea sa plang, dar numai am lacrimi :( te vad dar totusi nu existi :((  :X TE IUBESC :((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu