miercuri, 24 august 2011

[ :(( ]

                                         Despartirea e un lucru care doaree:((...si chiar nu as vrea sa te fac sa suferi...cred ca ai suferit de ajuns :(( si asta doar din vina mea:(( Nu pot sa neg.. Chiar daca ne`am desparti...Inima mea tot tie iti apartine...Crede`maa 
:(( Te IUBESC mai presus de orice  si as vrea , dar daca as putea... Sa fim impreuna mereu... Daa.. recunosc cautam motive de cearta... doar pentru ca eram fraiera..si chiar imi era frica sa nu te pierd...De la o vreme nu stiu ce e cu mne... si uh ma intrebi...si altii...dar sincer...Ma doare sa vad ca toti din jurul meu s`au indepartat de mne... Si chiar nu stii ct de rau ma doare:((.. Dar asta e.. cu timpu` o sa invat sa traiesc singura...Oricum asa am fost de fiecare data... Si uh ai fost singurul care a fost langa mne...si pentru asta vreau sa iti multumesc ca esti langa mne si sper ca o sa fii in continuare...Mi`am dat seama prea tarziu ca tii la mne cu adevarat... in timp ce eo credeam ca vrei doar sa iti bati joc d mne...Tuu mereu spuneai sa nu ne mai certam...Doamnee
:(( daca as putea da timpul inapoi... Uh stii foarte bne ca pe tne te iubesc si ca pe tne o sa te iubesc mereu:(( Si te iubesc prea mult ca sa te las:(( Dar viatza e asa de nedreapta :(( =((... Simt ca nu te merit... Ti`am zis de multe ori asta... si iti spun pentru ultima oara... Sper sa intalnesti alta fata , care sa te iubeasca la fel cum te iubesc eo in momentul de fata, alta care o sa te merite cu adevarat, si cine stie alta mai frumoasa ca mne.. alta care nu o sa se supere din orice asa cum o fac eu...dar ce sa fac asa e felu` meu... si poate ca in acelasi timp defectul meu... SINCER imi doresc din tot sufletul sa fii fericit... daca langa mne nu ai putut face asa... Si acm... Vreau sa imi cer iertare pentru tot ce ti`am fct si pentru ca inainte chiar nu credeam ca o sa avem o relatie si...poate ca ti`am ranit sentimentele... Iar poate ca alt baiat...n`o sa ma accepte asa cu sunt... Si cred ca de cnd suntem impreuna ai stiut doar sa plangi :((...Rasul l`ai dat la o parte...Si chiar imi pare rau:((...Daca nu te intalneam pe tne ce faceam?:(( Poate dadeam peste unu care imi vorbea urat si poate chiar unul care ma si batea... Acum am in minte ogroaza de idei pe care le`as scrie... Daca incep sa scriu...Niciodata nu m`as mai opri...Ador sa fac acest lucru...Dar si pentru persoana iubita....Adica pentru tine:X...Si asa de sfarsit...CRISTI:(( VTM CRISTI :(( TE IUBESC SI TE ROG EO MULT...NUMAI VREAU SA PLANG...CREDE`MA CA MI`E DE AJUNS :(( BEBE MEU :x :(( AERU` MEU:(( TE IUBESCCCCCC :((:((:(( >:D<

Niciun comentariu: