sâmbătă, 6 august 2011

Pentru ellll >:D< :X

                                          MC TETU- doua cuvinte


•A venit noaptea si incep sa man gandesc la cum a fost
La viatza aia care fara tine n`are niciun rost
Privesc stele si imi aduc aminte
Cand era totu` frumos, adica inainte :(


•Inca imi amintesc primu` nostru sarut
Inca il simt pe buze niciodata n`am sa`l uit
In noaptea care am privit imbratisati pe geam
Orasul luminos si cerul instelat.


•A fost o noapte superba si de neuitat
Cand ne`am ales amandoi steaua iubirii
Acum pentru mine e doar steaua dezamagirii
Gandurile mi le pun iarasi pe hartie.


•Ma gandesc la cum a fost si durerea iar invie
Doar lumina stelelor ma mai bucura
Dar cand vad steaua noasta ma cuprinde`o mare ura.


•Se pare ca totu` a fost doar o iluzie
Ca din dragoste sa ajung acuma la perfuzie
Au fost frumoase clipele alaturi de tine
Dar eu inca te iubesc si asta nu`i de bine.


•O inima iubea foarte mult inainte
Mi`a spus`o de mii de ori in doa cuvinte
O inima isi batea joc de cealalata
Dar acuma te iubeste, este pusa la plata.


•Viata fara tine numai are niciun sens
E ca si cum as coduce mereu pe contrasens
Stiu ca si tu inca iti aduci aminte
Cu zambetu` pe buze la acele clipe.


•Nu e usor ca sa uiti asa ceva
Chiar daca acuma esti cu altcineva
Stiu ca mai privesti pe geam cateodata
Si te gandesti la acea noapte colorata.


•O singura noapte printr`o mie de stele
O mie de vise luminate de ele
Mii de iluzii intr`o singura minte
O mie de sensuri in doar doua cuvinte.


                                                                                 •    SFARSIT   •

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu