luni, 14 noiembrie 2011

Eo sunt pentru tine trecere de timp :((

 Imi vine sa mor cand ma gandesc ca ai fost in bratele eiii  . Imi vine sa stau inchisa in casa . De ce niciodata n`am avut parte de tot ce mi`am dorit ? :(( De ce trebuie in fiecare seara sa ma rog la Dumnezeu ... Si sa ii zic niste vorbe care nici nu ar trebui scoase din gura mea. Ma intreb cu ce i`am gresit. Daca as incepe sa scriu ce ma doare cel mai mult, si sa le insir asa pe foaie, cred ca as scrie un caiet intreg, ca un roman... Si daca as incepe sa scriu si ce mi`as dori... Cred ca as scrie doar un rand... As scrie ca cel mai mult mi`as dori sa NU MA LASI NICIODATA  si sa numai sufar atata din dragoste... Cate vorbe cate tarfeee... Daca le`as alinia as face un rand de la 1 la 100... Nu ti`a fost de ajuns cat te`am iubit? Cat de iubesc ? Nu a fost de ajuns ca eram in stare sa fac orice pentru tine?  Nu ti`a ajuns dragostea mea? Imi dau si io seama... Te cred si io ca erai in stare sa faci oricee pentru asta :-J dar asa e viata... E perversa cand te astepti mai putin... Daca mi te`ar lua cineva.. Nici nu stiu ce as face.. Si ce m`as face fara tine... Pe tine te iubesc prea muuult:(( Te iubesc ca ochii  mie din cap. Pana acum mi`am blestemat zilele si am plans pana mi s`au umflat ochii... Sii nu vreau sa o iau de la capat ca sincer imi este foarte greu si am trecut prin multe lucruri grele:(( Prin care numai vreau sa trec niciodata... Nici celui mai mare dusman al meu nu i`as dori asa ceva. Pe mine m`a tinut Dumnezeu in viata si ii multumesc dar oricum numai era muult.. Si ce? Ce pierdeau? Parca vad ca daca se va intampla vreodata... Adica de curand.. O sa planga.... De fericire.. Am fost prea bunaa si regret lucrul acesta pentru ca ei nu m`au respectat cat a trebuit si m`au folosit pe post de sters pe jos... Dar stii... Imi doresc ca tot ce e rauu sa mi se intample mie.. Nu ar fii mare greutate... Mainile mele numai au staree si ar vrea sa mai scrie.. Dar daca asa incepe sa scriu as scrie un roman... Sper sa nu ma uiti niciodata, cum eu n`am sa fac asta... Si niciodata sa nu uiti ca mai e cineva pe pamantul asta care inca mai tine la tine si care inca te mai iubeste :(( TE IUBESC si as face orice pentru tine:(( Dar vreau sa numai sufar si sa fiu fericita atat:(( Nu cred ca cer muult:(( Sper ca Dumnezeu ma va intelege si voi incerca sa ma mai rog la el:(( 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu