duminică, 18 septembrie 2011

Darr te iuBescc :((

          Acum e tarziu sa mai adaug ceva la tot ce a fost frumos....Sau prabusit atatea amintir...Atatea ganduri frumoase, Atatea clipe minunate intru-n timp asa de scurt incat mi-a ramas gandul printre lacrimi...Ma intreb: De ce a trebuit sa vii in viatza mea si sa patrunzi atat de adanc in sufletul meu daca nu am fost aleasa inimii tale... De ce sufletul de multe ori ti-l ia tocmai cine nu are nevoie de el?? Oare exista dragoste pana la moarte? Sau ochii care nu se vad se uita?Cand imi amintesc clipele petrecute impreuna imi vine sa mor de dorrul lorr A FOST UN VIS APROAPE IMPLINIT !...M-am lasat purtata de glasuri pe aripile amitirilor...Ca sa retraiesc inca o data clipa noastra Imi amintesc primele clipe in care ne-am cunoscut Clipele pe care le-am petrecut impr :((
Toate acele zile in care stateam si povesteam ... Nu voi uita primul sarut , clipa cand in brate ne strangeam si simteam cum iti batea inima...CAT DE MULT TE IUBESC ! Imi amintesc toatee ! Acele zile frumoase cand ne iubeam amandoi nebunestee Viasam alaturi de tine , insa acm mi s-au spulberat toate visele Imaginea ta imi apare in minte de multe ori...Apari ca un inger  , dar esti mult mai departe ca sa te pot atinge...Te uiti la mne cu blandete ,  imi zambesti ca atunci si... Dispariii Acum stiu ca esti fericit Stiu ca numai insemn nmk pt tne Dar ma multumesc sa stiu ca a fost cva candvaa.. Ca am trait amandoi in acelasi vis Stiu ca am un mod ciudat de a iubiii dar...Ce te-a facut sa crezi ca nu esti uh persoana care imi apartine?:(( 
Cand am scris aceste randuri mana mea a scris dupa dictarea creierului si a sufletului Caci ochii meu nu au mai vazut Fiecare lacrima care a alunecat pe obrazul meu a fost o picatura din dragoastea unorma pe care o port pt tne Esti singura pers pe care nu am reusit sa o uit...Desi numai suntem impreuna , numai pot sa mi te scot din gand INDIFERENT DE CE A FOST TE IUBESC PT CA MI-AI INTRAT LA SUFLET :(( te iubesccccc :((







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu