miercuri, 23 noiembrie 2011

Prieteniiii :-< :(

Ce lovitura .. Cand te astepti mai putin .. Orice s-ar intampla nu te-as lasa niciodata si stii de ce ? Pentru ca tu ma mai tii in viata .. Doar persoana si iubirea ta la care nu as renunta niciodata in vtm.. Mama as urla.. Cat ma tine gura :( Pur si simplu m-am saturat si doar tu ma poti intelege .. N-am mai auzit de mult cuvantul '' prieten adevarat " oare ce o fii ala?? :-?? Nu l-am intalnit niciodata . O exista ?? Nu cred , si sunt sigura .. Prea multe vorbe , faptee... De as putea da timpul inapoi.. Toti ne-am dori. Dar nu se poate. Parca sunt blestemata . In fiecare zi trebuie sa plang , in fiecare zi trebuie sa fiu chinuita , am ajuns sa tin post negru... Fara sa vreau :|.. Chiar daca voiam sa tin nu as fii putut.. Cand spuneam... Nimeni nu ma crezut.. Nimeni nu m-a inteles... Stii ce ma doare cel mai mult ? Am fost prea buna cu ei  , i-am respectat , nu i-am jignit si asta regret in momentul de fata .. As schimba lumea daca as putea .. :| As face oriceee dar sa numai fiu asa chinuita :(( as sta nemancata , nebauta dar.. sa stiu ca lumea numai e asa .. doar cu o exceptie... TU SA NU MA LASI NICIODATA !! :( Si in desert daca as sta.. Ar fii mai bine ca aici..  CINE E DESTEPT SA INVETE , PRIETENII AU MULTE FETE ! ;) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu